Gebed

Bidden is essentieel in je leven.

Soms is het lastig om te bidden

of wil je graag dat anderen voor jou bidden.

TotalBalance biedt zowel coaching aan,

als gebedsondersteuning.

Als je het fijn vindt dat we gedurende een periode van 2 à 3 weken voor jou en met jou meebidden voor de nood in je leven, dan kun je een bericht verzenden met daarin je naam en je concrete gebedsvragen. We gaan vertrouwelijk om met je gebedsverzoek. Je krijgt een bevestigingsmail, en mogelijk stellen we je wat vragen om je gebedsverzoek wat concreter te maken, zodat ons gebedsteam voor je kan bidden. Ook als je geen coaching bij ons volgt, is het mogelijk om je aan  te melden. Als je graag wil dat we een langere periode voor jou bidden of opnieuw voor jou bidden, dan kun je dit aangeven en ontvangen we graag van jou een toelichting hoe jouw situatie zich ontwikkelt.

Heb je een gebedsverzoek? Vul het formulier hier onder in.

Opmerking: De met * gemarkeerde velden zijn verplicht.

Bidden

 

'Je kunt geen christen zijn zonder te bidden, zoals je ook niet kunt leven zonder ademhalen', Maarten Luther.

 

Iedere gelovige weet dat bidden belangrijk is. Bidden is ons communicatiemiddel met God. Door te bidden stem je jouw eigen geest af op de heilige Geest en ontwikkel je een persoonlijke relatie met de almachtige God van dit universum, die ook je hemelse Vader wil zijn.

 

God heeft ervoor gekozen zijn kracht te laten zien wanneer wij bidden. Als we bidden zijn we aan het zaaien. En het werk dat we doen  is de oogst van wat er met gebed gezaaid is. Helaas geldt voor de meesten van ons dat we wel een heleboel weten over bidden, of er van alles over lezen, maar het niet vaak genoeg doen. En wanneer je weinig zaait , zul je ook weinig oogsten.

 

Zoek je hulp om je gebedsleven te verdiepen? Mogelijk is het boekje "Gebeden voor vrouwen" dan iets voor jou. 

 

God vindt het heerlijk wanneer je zijn nabijheid zoekt en je aandacht totaal op Hem richt. En het zal je ademruimte geven wanneer je beseft dat jouw leven niet van jezelf (en jouw controledrang!) afhangt, maar van Gods liefde en genade. Door Hem te aanbidden kun je de wereld en al haar problemen in een beter perspectief zien, alsof je er met een helikopter boven hangt.

....

God aanbidden brengt jou bij het vaderhart van God.

 

Uit "Gebeden voor vrouwen" blz. 9 (Carianne Ros) 

 

Voorbede doen voor anderen

 

Eén van de prachtige uitingen van Gods liefde voor ons is dat Hij ons aan elkaar heeft gegeven. We mogen met elkaar vreugde en verdriet delen. Hij vraagt ons ook om voor elkaar te bidden. Voorbede doen voor anderen zorgt ervoor dat jouw eigen zorgen naar de achtergrond verdwijnen en dat jij je kunt richten op Gods liefde voor die ander. Wanneer jij begint te bidden voor anderen, wordt Gods kracht zichtbaar in hun leven. Het maakt niet uit of je die mensen kent, of dat je voor iemand bidt die je nog nooit gezien hebt: Gods Geest weet over wie het gaat. Luister naar het aandringen van de Geest wanneer Hij aan jou vraagt om voor een specifieke persoon te bidden.

 

Uit "Gebeden voor vrouwen" blz. 69 (Carianne Ros)

 

Gebeden voor vrouwen

Carianne Ros schreef een boekje dat het gebedsleven van vrouwen wil verdiepen. In zeven hoofdstukken met een korte inleiding, voorbeeldgebeden en verwerkingsvragen nodigt ze de lezers uit om aan de slag te gaan met lofprijzing en gebed.

  • Beschikbaar
  • Levertijd: 1-3 dagen1

Ja, ik wil leven in balans!

Ontvang NU

het gratis e-boek

VAN DROOM TOT DOEL!

In tien stappen bereiken wat je echt wilt en leven vanuit Gods roeping voor jou!

We willen je graag inspireren en bemoedigen vanuit de Bijbel.

Meld je aan voor de inspiratiebrief en ontvang het e-boek.

Vraag? Opmerking? Tip? Gebedsverzoek?

Social Media