Het onderwerp ‘tijd’ is beslist iets wat veel losmaakt bij mensen. Als je vraagt: ‘Hoe gaat het met je?’, is een antwoord wat je al snel krijgt: ‘druk.’ Veel mensen hebben het gevoel dat ze tijd tekort komen. Er wordt veel van ze gevraagd en ze ervaren de druk om overal aan mee te moeten doen.
Ja, misschien wíllen ze dit ook wel, maar steeds vaker heeft het ‘mee willen doen’ te maken met FOMO: the Fear Of Missing Out, oftewel de angst om iets te missen. En dit zul je ook zeker tegenkomen bij je cliënten.
